Prestationsångesten!

Halloj! 
 
Oj nu har jag inte bloggat på ett tag. Men jag har faktiskt gjort annat än varit hemma.. Och det är inge roligt att blogga från telefonen för det går inte att lägga upp bilder, blogg.se kan ju slänga sig i väggen. 

I morse kände jag bara blä.. Världens bästa pappa fyller år idag så vi sjöng för honom med frukost på sängen och lite presenter. Sedan åkte jag till stallet och vi släppte ut hästar och jag tränade för Anna. Usch det gick så dåligt på slutet även om programmet var typ det bästa jag ridit någonsin på honom. Jag kände mig bara så dålig när jag red runt där och kände mig som en nybörjare. Jag blir så fruktansvärt besviken på mig själv när jag rider sådär dåligt. Det måste ändras. Jag har väldigt höga krav på mig själv och det är nog något som inte kan ändras. Det var länge sedan jag kände såhär. Men jag försöker intala mig själv att jag är duktig jag kan korigera mina hästar och det går bra när jag rider. Men så kommer den där djävulen i mig.. Den måste bort. 

Jag är så glad över Gozan. Vi var hos Charlotta igår och hon satte fast så in i bängen inte konstigt att hon haft ont. Så nu är hon rijält genom körd och i morgon ska jag rida för första gången på ca 2 veckor. Håll i hatten. 
Vi var ända i köping igår en jäkla väg att åka men helt klart värt det. 

Igår red jag barbacka första gången på Calle i skogen och det gick strålande. Medans Kakan inte alls ville gå från flocken idag. Hon backade ner i ett dike och hela hästen försvinner under mig.. Mig lämnade hon mig i diket.. Jag brast ur skratt. Hon står och kollade på mig och undrade varför jag låg där nere. 

Strax ska jag åka ner till hästarna och lägga om Gozans sår och sedan träffa lite kompisar! :) Jag bara älskar sommarlov. 

Lyssnar på galet bra listor på Spotify och njuter av den svenska sommare där utanför fönstret! 
Kram Jenny 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback