Söndag- Alltid en tråkig dag

Jag är lycklig just nu. Jag går på moln på dagarna. Jag har fina vänner som alltid bryr sig, underbara hästar, mina fina föräldrar som alltid ställer upp. Jag lever i en dröm dag ut och dag in ändå känns det som att något saknas. Jag kan inte sätta fingret på vad. Något är det som fattas i alla fall. 

Idag har jag haft lektion. En somma-härligt Kaprifol med kämpande ryttare. Roligt att se! 

Mina hästar har varit fantastiskt fina idag. Jobbat lösgörande på båda men ändå haft de i en lite högre form och lite mer kvicka. Gozan tog det väldigt bra. Såret börjar även läcka riktigt bra. Det är roligt att rida och träna nu. Även om det är lite dålig inspration. Jag längtar till min tränare kommer hem igen så jag får åka i väg och träna lite. 
Kolla på lite andra hästar. 

Nu har jag en liten halv uppbokad vecka framför mig. 

Hoppas ni haft en bra söndag. 
 

Nya sadeln uppifrån dock sitter jag jätte konstigt med benet... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback