Bondbränna!

Sol sol strålande sol! Det är underbart med denna värme! Hästarna blir tagna av värmen. Mest Kakan hon blir tröttare än vanligt. 

Har endast joggat runt dem idag. Gozan busade jag lite med och hoppade några skutt över lilla krysset på ridbanan. 
Hon tyckte det var super töntigt och läskigt. 
Alla hästarna kändes fina, Calle har inte riktigt slappnat av i vänster sidan i munnen sedan tänderna. Men det är ju bara några dagar sedan det gjordes. Men det blir nog bra till slut. 

Efter fredagens tävling är jag galet taggad till helgens tävling. Det ska bli super kul. Synd att det inte blev något idag på Fågelbro. 

Jag har brännt mig så fruktansvärt idag. Världens bondbränna! 

Men nu ska jag hoppa in i duschen! 

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback