Händelserik dag!

Hejsan! 

Denna dag började med sovmorgon! Hur underbart är inte det! Men det känns som dagen har varit väldigt lång. Men det har funkat bra. Jag red Calle innan lunch och det gick bra. Pappa skrittade av honom och det gick också bra. Jag jobbade mycker övergångar och han ska hålla bogarna på plats. I morgon ska Calle springa lektion för Anna för första gången vi får se hur det går. Hoppas på det bästa! :) Vi kommer behöva ha hjälp med att hitta varandra i traven.
Gozan var så himla fin idag. Plockade av gramanen och det gick riktigt bra. Gulliga Cattiz kom och sa att hon såg fin ut. Det är alltid roligt att få lite support och pepp! Det behövs i vardagen! Jobbade lite övergångar. Skritt pirutter och så övade vi på vår läxa som vi fått från Anna. Det gick bra hon fattar så himla fort. Hon kändes riktigt fin! 
Kakan red jag idag åt mamma. Hon var riktigt på trycket den gamla damen. Så jag jobbade mesta dels lösgörnade och galopperade ordentligt hon kändes så mjuk och fin verkligen. Hon vill så himla mycket. 

Idag har vi även hämtat hem Ruben! På tisdag får han gå ut med de andra hästarna! Han är värd det väldigt mycket! Han sprang in i trailern! 

I dagarna kommer ett inlägg om hur jag tycker man får en bra sists. Detta har jag fått önskemål om :) 



Välkommen killen!!



Gozan har siesta!



PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi, det ser ut som du står och hittar massa fel på Ruben, du vet skavsår och sånt han inte hade när ni sålde honom. ;)



Du får fota mer bilder, nyfiken på allt ju! :) Hade du hittat sladden till kameran? Sugen p åatt se filmen på Calle! :)

2012-05-18 @ 08:57:25
URL: http://thisiscamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback