Härlig dag!!

Hej Allihopa!

Då har Calle hittat hem lite mera. Rullat sig gossigt i leran. Ridit sin andra tur i lilla ridhuset och skrittat ut en sväng. Inspekterat polohästarna, stora ridhuset och stora utebanan och resultatet av det är COOL LUGN! Jag är så uppe i varv för jag har aldrig haft en sådan lugn häst som inte bryr sig och går överallt det är hur underbart som helst. Gozan är bättre men det går inte att skritta avslappnat på henne. 

Hon är där i emot helt underbar att rida just nu. Så avspänd och lösgjord. Jobbade lite lösgörande idag tills dom skulle spela polo på utebanan i morgon ska vi rida markarbete igen. Super kul. 

Jag är så fantastiskt glad och lycklig. Dock är jag lite trött just nu så jag ska snart hoppa i säng. Det har varit mycket spänningar denna vecka. 

Jag har fixat alla papper med alla hästar hemma och pass. När alla ska vaccineras osv. Det är mycket att hålla reda på.

På torsdag hämtar vi även hem Ruben. Spännande spännande. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback