Idol!

Ni som inte vet så är Tinne Vilhelmsson Silfven en stor idol och förebild för mig. Jag gillar hur hon lägger upp träning för hästarna och hennes sätt att rida. Mjukt och följsamt! Det är en fröjd att se henne rida. 
När jag var på lövsta förra sommaren så var det precis som min dröm vart uppfylld. Att få vara bland så fina hästar och ens idol det är stort! Framförallt när jag fick sitta på Tinnes GP häst Don Auriello kallad Anton. Det var så häftigt! 
Ja vad ska man säga. Det var en underbar tid och jag hoppas på att få uppleva det igen! 

Men det jag ska komma fram till är att Tinne bara briljerar på tävlingsbanorna. Hon har 16 segrar i Grand Prix denna säsong. Det är stort! Det är så coolt att läsa om hur Divertimento utvecklats från den tiden jag var där. Lilla Tim som är en fantastisk fin häst! 

Hon är min idol och kommer alltid att vara det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback