Jag är kär!

Halloj! 

Nu har vi varit och provridit. Jag hade inget batteri på min lilla Iphone så jag fick vänta med att blogga tills jag kom hem. Jag börjar med att berätta lite om hästen. 

Valack född 1997. Han är utbildad till St george. Men gör även lite piaff och passage. Han är stört säker på tävling och älskar att jobba. Han har nu varit hos en tjej som inte är så duktig på att rida. Så han är lite ont om muskler. Men med rätt mat och ridning så musklar han upp sig. 
Jag är kär, behöver jag säga mer? 
Fantastiskt rolig häst att rida när han lossnade och blev mer lösgjord. Det är en häst jag kan ha riktigt roligt med.  Jag vet att det behövs lite jobb på den. Men den är så säker på sina saker så jag kommer kunna tävla MSV på den i morgon. Killen som säljer den har fött upp den själv så han kan den utan och innan till och är super noga med vart han kommer. Han kunde abosolut sälja till oss sa han! Det är skönt att höra!

Jag ska visa filmen för Anna i morgon och jag håller verkligen tummarna på att den kommer på igenom om vi besiktigar den. Eller det kommer vi nog att göra. Jag ska ringa till honom i morgon kväll.

Jag är stört säker denna gång!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du gillade hästen! Fast hur länge sedan har den placeringar i MsvB (vilket det stod i annonsen)? I Blup fanns det bara en placering i Msv och det är väl den i MsvC som den tagit med senaste ryttaren?



2012-05-06 @ 10:02:52
Postat av: Jenny

Vad roligt! Håller tummarna.

2012-05-07 @ 10:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback