Lördag!

Halloj! 

Idag var det en lång dag som började 7.00. Jag kom inte hem jätte sent igår men är ändå trött idag. 
Jag hade utsläpp som vanligt och skött om alla 4 hästar eftersom mamma jobbar hela helgen.

Jag började med att rida Calle;
Red ut på honom med Ewa-Lotta och han var så snäll vi klättrade och skrittade på en liten lång tur. Det var mysigt och jag tror att Calle tyckte det var skönt att komma ut.

Kakan; Jobb på utebanan. Väldigt mjuk och fin. Loss i båda sidorna och följsam för skänklarna. Jobbade lite skänelvikningar och tempoväxlingar i galopp. Mycket fin!

Gozan; Hon var en riktigt bitch. Jag skulle rida ut på henne. Skrittade på som vanligt sedan när jag vänder upp vid polostallet så tvär vänder hon och sedan ska hon inte alls gå ut i skogen. Försökte ta till allt, men inget hjälpte. Hon känner att jag blev mer och mer frustrerad. Så den sköna uteritten blev inte som tänkt. Hon fick galoppera lite på utebanan och sedan gick vi hem igen. Suck.. Nya tag i morgon. 

Nästa helg är det tävling på lejondal och Fågelbro. Dock har dem ändrat att det är inne och det ska bli super varmt!!! 

Nu somnar jag nog snart och här hemma är det fullt ös. Min brors barn är här.
Hoppas ni haft en bra dag. 
Kram

Kommentarer
Postat av: stili

Lejondal på fredagen? :)

2012-05-20 @ 13:12:06
URL: http://stiliis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback