Markarbete!

Halloj! 

Idag var det markarbete för Stina. Ojoj i morgon kommer hon nog ha lite träningsvärk. Det var länge sedan vi var med nu. Men gud så skoj det är. Hon tycker verkligen det är jätte läskigt i början men sen lossnar det. 
Duktiga Gozan!
På torsdag är det besiktnings som gäller för hästen som jag var och provred i lördags. Nu kändes det plötsligt väldigt långt till torsdag!! Han ska inte besiktigas förns 19.00 så det kommer vara en lång dag. 

Jag har varit utan Iphonen hela dagen. När jag loggade in på datorn hade jag 13 uppdateringar på facebook och ett antal mejl. Man blir lite låst. Men det är rätt skönt fakiskt. Det ända jag är lite låst med är att jag saknar min musik!! Men jag överlever nog. 

Vi har haft värsta måndags middagen här. Grillat med klyftpotatis. Bea och BBQ sås. Och efterrätt med glass och jordgubbar.. Mums!!

Hoppas ni har haft en bra start på veckan!! 
Kram 



Eftersom jag inte har någon kamera på den mobilen jag har nu bjuder vi på lite gamla bilder!
Här är en jätte gamal bild från ridskolan. Det är en juldressyr tror jag på hästen Hipsi som numera springer på dem eviga gröna ängarna!!

Kommentarer
Postat av: stili

Heja Jenny! Mera markarbete åt Gozan. Sjukt kul är det!

2012-05-08 @ 13:10:09
URL: http://stiliis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback