Nervös!

Halloj! 

Hoppas ni mår bra! Jag är super trött. Om jag berättar hur länge jag satt uppe igår och pluggade kommer ni tro att jag är galen! Så vi hoppar över den biten. 

Gozan var super fin på träningen idag. Vi började med att jobba lite skänkelvikningar och sluter. Och sedan övergångar och tempoväxlingar. Hon är super fin just nu. Det är så roligt! Riktigt mjuk i kroppen och helt underbar.
Och pigg och glad dessutom. 

Kakan fick massage idag och det tyckte hon var riktigt skönt! Hon stod och gäspade hela tiden efteråt!

I morgon håller alla tummarna, då ska det bli besiktning av häst! 19.00 gäller! 



Många bilder på Ruben blir det!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick besiktningen?

2012-05-12 @ 11:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback