PAUS!!!

Jag måste stanna till och andas. Jag är så fruktansvärt arg. Trött på alla egoistiska människor och framförallt alla arga och sura personer som bara tänker på sig själva! 
Jag behöver bara stanna och andas i några sekunder. Eller egentligen insolera mig från omvärlden. Jag vill inte veta av onödigt tjafs eller skit snack. Det värsta är i allt detta är att jag blir egoistisk själv när jag hamnar här. Men jag erkänner det i alla fall. Usch vad det går energi till allt detta nu har jag världens huvudvärk som omvandlas till migrän. Hoppas det är bättre i morgon. Kvällens planer förstördes också. Dagen började bra men nu stryker vi ett sträck... 

God natt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback