Plugg plugg

Plugg plugg och åter plugg. Undra när man kommer få en ledig dag. Fast jag ska inte klaga snart är det sommarlov. Kom hem rätt sent från stallet. Eller det beror på hur man ser på saken. Så nu blir det mindre sovtimmar i natt, men som sagt jag ska inte klaga. Jag vart grymt glad när jag fick reda på vad jag hade för betyg i matte och även att jag låg på bra betyg i spanska. Vart dock inte nöjd med Historia uppgiften. Framförallt inte kommentarena han skrev, det kändes sådär. Men så tänkte jag efter, det var faktiskt ett C jag fick alltså ett VG om man ska tänka gamla banor. Men jag är fortfarande inte nöjd. 

Jag har friska och glada hästar i alla fall. Gozan hade vilodag och när jag kommer med höpåsarna står hon och käkar upp sin box. Hon måste ju återhämta sina muskler!! Hon fick gå i skritten en gång till och lite halm så var hon nöjd. I morgon får hon springa träning för Anna! 

Kakan är turbo- Kakan. 19 år gamal och humör som jag vet inte vad. Idag travade hon så fint så det fälldes några tårar. Jäklar vilken energi. Oj, jag är nog rätt skadad när jag börjar gråta av att min gamla häst travar fint.. 
Men hon är så jäkla rolig att rida på när hon är på rätt sida. Fina häst! Snart har hon också sommarlov. Avmaskad är hon idag också. 

Torsdag känns väldigt långt bort och jag hoppas verkligen att det går vägen!
Nu måste jag fortsätta plugget! Redovisning i morgon och prov på fredag! 

Kram 



Snart kommer uffot hem!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback