Shopping!

Nu har det shoppats lite igen! 

Mina föräldrar är helt underbara! Mamma ringer och frågar vad jag har för skostorlek och sen när dem hämtar upp mig i skolan för att jag glömt mitt busskort. Har de ett par vita converse med sig!! Jag vart så himla glad verkligen!

Vi åkte sedan till Mimmi och Pålle i Jakan som säljer begandade grejer och samt foder. Har aldrig varit där. Jag hittade två par Eskdron strykkappor för 300:- det kostar inte ens ett par samt ett par eskadron boots för 75 kr. Och sedan hitta vi ett helt par ny Back on track skydd för 400 kr. Värsta fyndet! 

Sedan kom vår underbar foderkille Kent med foder till mig. 4 säckar groov och 1 sport! Tusen tack! du gjorde min dag och räddad mig ett tag framöver! 

Nu ska jag hoppa i säng!
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: stili

Hatar o läsa om när folk gör fynd! Jag vill också fynda... :P

2012-05-22 @ 23:27:03
URL: http://stiliis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback