Soliga dagar!

Halloj! 

Torsdag idag och i morgon är det fredag. Helgen kom fort denna vecka eftersom det var ledigt måndag och tisdag. Härligt!

Nationella gick bra idag. Det kändes som det i alla fall. 
Träningen på Gozan gick riktigt bra idag. Så roligt verkligen. Jag kan ta förhållning på ytter samtidigt som jag driver på henne. Förut stannade hon bara nu får jag den respons jag vill ha. Hon börjar få riktigt fina bakben i galoppen. Hon är riktigt laddad och rolig att rida. Hon är ett litet busfrö. 
Planen är att Gozan ska få vila i morgon och på lördag ska hon få gå över lite bommar. Stärka bakbenen lite och få tänka på lite annat. 

Kakan är på ett jäkla humör just nu. Jag hade inte riktigt tiden till att kolla när mamma red. Får se hur hon är i morgon. Idag red jag ponnyn igen. Jag glömmer alltid bort vad den heter, det är lite pinsamt. Men den var lite busig. Nu är det 2 veckor sen jag red den och det känns verkligen att den har börjat bli mer stark. Den är kaxigare och orkar jobba mer. Det är roligt! 

Idag har jag fått bondbränna!! Bara av att jag suttit ute i solen vid skolan, det är en bra början på sommaren det!!
Jag har även syndat idag från mitt nyttiga liv. Men men i morgon får vi ut och springa om vi hinner! :) 



Tummen upp för det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback