Soligt!

Vilket underbart väder vi haft idag också! Varmt och sol! Hästarna är svettiga och trötta! Men otroligt duktiga! 

Igår var Calle super duktig på träningen i värmen! Vi jobbade galoppombyten och lekte lite. Anna s kommentar var så roligt sluta var en sådan perfektionist (stavas det så?). När jag släppte lite gick det mycket bättre! Han var så fin. Jag vill vara så nogran men ibland blir det lite väl mycket. Idag var han super fin. Bytena bättre och mer lösgjord. I morgon ska tänderna kollas och botulism spruta ska ges! 

Gozan har varit så fin senaste veckarna! Idag var hon stoig när vi skulle upp till dressyrbanan. Mamma fick hjälpa mig. Hon dansade runt och stod på bakbenen. Helt sjukt hur stor och envis hon kan bli! Jag har jobbat mkt lösgörande och vägar ur MSV.c1. Idag red jag även igenom MSV.c1 det kändes riktigt bra. I morgon ska Gozan ut på äventyr! 

Igår och idag är Calle och Gozan badat så nu är dem rena och fina!! 

Nu ska jag hoppa i säng. Jag ska vara hos optikern 10.00 i morgon och så har jag fått lite sovmorgon. 

Vi hörs i morgon! 

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback