Storlek 36!

Halloj!
Nu har vi ridit klart! 

Gozan var så fin på markarbetet! Sprang över alla bommar! Duktig häst! Hon var lugn och i galoppen vart hon verkligen helt galen. 
Calle var lite trött idag. Han fick galoppera av sig ordentligt i stora ridhuset och han vart super trött. Men jag tog det lite lugnare idag. Han har inte riktigt kommit loss riktigt. I morgon tänkte jag sätta på gramanen för jag känner att han kör lite med mig. Han försöker lite. Men på ett snällt sätt. Bara jag får lite mer koll på honom. Skrutt häst. Han är så glad för att få jobba! 

I morse när jag var ner i stallet så hade jag på mig ett par ridbyxor som jag beställde för super länge sedan men inte kunnat haft dom. Det är storlek 36!! Jag har aldrig haft det på ridbyxor. Happy girl! Det är inte så att jag kämpar för att gå ner i vikt eller bli smalare. Jag äter rätt dålig och inte super nyttigt. Jag springer i och för sig regebundet men det är bara för att hålla kondisen uppe. 

Vi hade fystester idag. Cooper och styrketest. Jag vart chockad över hur bra det faktiskt var..
Nu ska jag hoppa i duschen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg! Och ja, träning e härligt, men tyvärr godis också :P

2012-05-14 @ 22:40:47
URL: http://tossie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback