Vilo dag!

Halloj! 

Idag har jag och nog många andra skrivit nationella i ett antal timmar. Jag är helt slut dessutom har jag inte sovit speciellt bra senaste nätterna, alltid så när det är varmt och innan kroppen har vant sig. Jag tror det gick ganska bra.
Idag har hästarna fått vila. Kakan har blivit longerad av pappa på dan, Gozan gått i skritten och Calle på promenad och så har alla fått betat.. När hästarna har vilodag passar jag på att rykta extra länge på dem, kanske klippa man osv. Man måste hela tiden lägga upp hur allt ska skötas. Det funkar riktigt bra! 

Ruben mår bra. Han har inte riktigt kommit in i flocken men idag stod han lite närmre. Det kommer nog bli bra att ha honom där nere! Han äter sig tjock och får vila!

I morgon är det träning på Calle. Jag börjar 12 så jag tänkte rida Gozan innan skolan, nörd som jag är..
Men nu ska jag hoppa in i duschen! 

Vi hörs 

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback