Markarbete!

Hejsvejs! 

Måste börja berätta om att att jag vart fruktansvärt chockad över mitt resultat i Nationella i spanska. Jag vart så underbart glad! Det känns bra att jag ska fortsätta läsa det i 2.an och 3.an. 

Idag har Gozan gått markarbete för Stina! Hon var så fruktansvärt duktig och jäklar vad hon travade över bommarna. Helt galet vad hon kan trava. Hon liksom stannar till i luften och det blir mer åt passage hållet! Så häftigt. Hon sprang över alla bommar så fint. Hon kändes en aning trött i kroppen som sin matte så en välbehövlig vila i morgon. MVG till Gozan idag!

Calle var också duktig! Lite stark i vänster men det känns ändå bättre en innan. Det ska bli härligt att träna igen på onsdag. Det blir bara bättre och bättre efter varje träning med Anna. 
Han börjar bli starkare och strakare i kroppen! Muskler börjas bygga upp tror det är därför han är lite trött just nu.
Idag går dagens underbaraste kommentar till Stina Svanlund som vräker ut sig, visst har du blivit smal? Då blev jag så fruktansvärt glad! Jag kämpar inte för att bli smalare men jag springer och tränar. Försöker äta rätt och må bra. När man får höra det blir man fantastiskt glad! Tusen tack! 

Nu ska jag sova. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback