Happy!

God kväll,

Helgen är över igen. Och den här helgen har verkligen varit den bästa på länge.
Jag har insätt väldigt mycket och analyserat ännu mer.

Helgen började lite tidigare, redan i torsdags då Sandriiita fyllde år. De var tårta och massa skratt! Fredagen följdes med skola och sedan hetsa in hästarna från hagen för att hinna vara på lejondal 16.00.
Vi ska testa lite nytt börja från ny kula. Martin Ågevall hjälpte mig och red Calle som han ska göra några gånger nu framöver. Spännande spännande! Mer om detta i ett enskilt inlägg.
Det var fantastiskt roligt att se och bli bemöt med öppna armar på lejondal.
Fredagskvällen bestod av hypnotisören på Sergel med Sandra. Värsta myskvällen!

Lördagen bestod av klippning, rida, mocka allt som hör till. Känslan på Calle var obeskrivlig och detta är bara början. Underbart! Kvällen bestod av överrasknings middag för Sandriita. Värsta kul! Fast jag är jäkligt dålig på att ljuga. Hihi. Roligt hade vi och idag är jag lite trött!

Hästarna har varit super fina idag. Gozan måste jag dock klippa men det tar vi nästa helg.

Hoppas ni haft det underbart i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback