Helgen är över igen

Vilken mys-helg! Bortsätt från halgens tävlingar så har helgen varit underbar! Riktigt mysig. 

Jag började helgen med att sluta 12.00 och där med fin lunch med mamma och Sandra. Sedan var det på med de leriga gummistövlarna. Kvällen avslutades sent som vanligt med varma mackor. 
Lördagen bjöd på dressyrtävlingar på hemmaplan. För mig gick det bajsdåligt som börjar bli en vana nu. 
Lördagskvällen tillbringades med bra sällskap, fantastiskt mat och massa prat. Underbart! 
Denna dag idag känner jag mig sjukt rastlös. Sovmorgon men har ändå hunnit med massor av saker. 

Denna helg har jag även reflekterat och analyserat massor. Nästan så mycket att jag har ont i huvudet. 
I morgon ska vi ta ett steg i rätt riktning förhoppningsvis. Oj vad läskigt det kommer att vara. 
 
Hoppas ni haft en fantastisk helg! 
 

Kommentarer
Postat av: stili

Alla steg är läskiga i början, men sen kommer du springa som aldrig förr!

2012-10-08 @ 12:53:56
URL: http://stiliis.wordpress.com
Postat av: Jenny

Du ska vara stolt över din ridning i andra klassen. Du vann över din egen spänning och RED. Skit i procenten. Heja!

2012-10-09 @ 22:12:34
Postat av: Jenny

Kommenterade på mobilen men det gick tydligen inte. Anyway, du ska vara stolt över din ridning i andra klassen. Du gav verkligen allt och han gick MYCKET bättre än i första. Heja!

2012-10-10 @ 10:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback