Onsdag.

Onsdagar. De är speciella dagar det. Jag börjar halv elva dessa dagar och som en galen hästtjej jag är pallrar jag mig till stallet på morgonen. Fixar och donar allt i stallet och sedan tar jag en morgonritt med Sandriita. Kan man börja dagen bättre? Idag var det även sådär höstigt och kallt i luften. (Insåg att det var dags för tjockare handskar). Hästarna var lite små-pigga och busiga. Men snälla som de oftast är förutom när Gozan ska hitta på hyss. 
Härlig start på dagen! 

Dagen forsattes med skola och naturkunskaps-prov. Jag har fasat för detta prov i två veckor då just naturkunskap inte är mitt starka ämne. De två veckors plugg lönade sig nog. Men kändes ändå som att jag kunde skriva mer.
Det blir nog bra det. Onsdagar avslutas alltid med spanska till 16.20 där vi även har prov på måndag. 

Jag har även tagit tag i löpningen igen. Usch jobbgaste pykiskt. Jag har inte sprungit sedan vi tog bort Charlie. Det var tomt och jag har aldrig sprungit så långsamt. Men en del av mig sa att han ändå var med och sprang. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback