Programridning

Halloj!

Så lider helgen mot sitt slut!
En underbar helg. I fredags så var vi och hämtade Hö. 600kg intryckt i min trailer. Underbar styrketräning!
Sedan träffades det underbara gänget igen med massa prat, skratt och god mat!
Lördagen bestod av longering, lite fika, klippning av hästar och lektioner! En helt vanlig lördag!

Söndagen fortsates med programridning för Roger Ohlsson. Fantastiskt roligt och tror många var väldigt nöjda!
Jag red Calle och programmet var MSV.c1 och jag ska vara ärlig. Jag har aldrig ridit det på honom. Men det gick förvånansvärt bra, fick bara lite skäll.
Jag hade en bra känsla och med tanke på att jag rört om i grytan en del så är jag nöjd och oj vad jag har lärt mig idag! Bara sugit in information.
Roggan är så fantastiskt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback