Rullar på!

God morgon!  
 
Tisdag och man känner hur veckan har rullat igång. Full fart och livet känns lite härligare! 
 
Igår kunde jag verkligen ridit i timmar. Calle var så loss och fin, han liksom bara tuffa på. Ikväll ska han få sig en omgång med Martin. Det är hemma på Stäket ikväll. 
Gozan har varit lite spänd ett tag nu. Tror det beror på underlaget lite samt att jag måste klippa henne. Men hon får klara sig tills på lördag. Det skulle vara så fantastiskt om jag kunde rida på utebanan idag. Hon behöver verkligen galoppera med stora steg. 
 
Hoppas er vecka har fått en bra start
 

Kommentarer
Postat av: Yeahnny

Smart att skriva samma sak 2 ggr så inlägget blir extra långt :)

Svar: Haha vafan...
Jenny

2012-10-16 @ 16:00:08
Postat av: stili

Jag tycker att det är kul att du bloggar över huvudtaget ;)

2012-10-16 @ 21:33:37
URL: http://stiliis.wordpress.com
Postat av: Anonym

Har du bytt tränare helt och hållet?

2012-10-16 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback