Tänker som Nalle Puh

Många dagars analysering och reflekterande. Jag är en bit på vägen iaf. När det är lite stormigt i livet får man verkligen svar på vilka som bryr sig och vems än äkta vänner är. Det känns bra.

Igår kom djävulen fram ur mig. Jag var så arg, besviken och ledsen. Jag förstår nog själv inte riktigt. Jag behöver bara inse vissa saker och detta är en bra läxa livet ut.

Självklart gjorde mina hästar mig på underbart humör. Calle var så fin när jag red. Inga problem med galopp-bågar. Vi gjorde öppnor och slutor och en del byten. Fantastiskt roligt!
Gozan hade sprungit runt i hagen och fått ett litet sår. Så hon fick bara gå i skritten.

Hoppas er vecka börjat helt underbart.



Kommentarer
Postat av: stili

Ååååå Nalle Puh <3!

Svar: Hihi jaaa!!!
Jenny

2012-10-09 @ 15:39:47
URL: http://stiliis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback