Uppehåll? Svar JA

Hej!
 
Jag blir förvånad över att jag fortfarande har besöker här på bloggen. Bloggen har jag verkligen lagt helt åt sidan. Men jag börjar tänka att det kanske är dags att skriva lite nu.
 
Min första fråga är det någon som skulle vilja hjälpa mig och helrenovera bloggen? Det kanske skulle behövas en uppfräscning. Någon frivillig?
 
Det har massor sedan jag bloggade sist. Vad skrev jag ens om sist?
 
Träningen med hästarna går framåt och jag trivs verkligen med Martin så det känns bra.
 
Snart är det sportlov så då händer det kanske mer än vad det gör nu. Jag äter, pluggar, rider och sover när jag hinner. Tänkte försöka berätta mer om träningar och när tävlingarna börjar.
 
Om ni har några ideér på vad jag kan skriva om så är det bara hojta till.

Rid fint!
Och ha det bra så länge!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förslag på saker att skriva om:
Så här tycker du att en bra tränare ska vara...
Din utrustning...
Vad har du för mål med respektive häst?
Vad tänker du göra efter gymnasiet?
Vad gör du när du inte är i stallet?

2013-02-19 @ 19:49:26
Postat av: Shakira

jag vill läsa om din träning.
hur du lägger upp passen,
varför du lagt upp de på det viset,
hur det gick
hur din känsla var, du du tar med dig som positivt och negativt
vad du gjorde bra och vad du ska jobba på

2013-02-22 @ 12:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback